Her har vi samlet opp spørsmål og svar på endel ting mange av våre kunder lurer på.
Hos Strai Kjøkken er vi opptatt av våre kunder, og vi ønsker å hjelpe deg. Ta gjerne kontakt med en av våre forhandlere dersom du ikke finner svaret på det du lurer på.
Alt salg går via våre forhandlere. Våre erfarne kjøkkenkonsulenter hjelper deg gjerne med ideer, planlegging og tegninger til ditt behov. Strai Kjøkken har 21 forhandlere, og du finner kontaktinformasjonen til din lokale forhandler her.
Når du skal ha nytt kjøkken planlegges alt ut i fra din planløsning og dine ønsker og behov. Ingen kjøkken fra Strai er like, men du kan være trygg på at våre erfarne kjøkkenkonsulenter gir deg råd og veiledning igjennom hele prosessen slik at du får et skreddersydd kjøkken som er tilpasset både budsjettet og kjøkkendrømmen din. Prisen på et nytt kjøkken er avhengig av mange ting som:
Vi har et stort og omfattende sortiment med mange produkter og kombinasjoner, og vi har derfor ingen oppsatt prisliste. Vi tilbyr å tegne opp ditt kjøkken i vårt tegneprogram (dette er helt uforpliktende), da vil du også få den riktige prisen på din kjøkkenløsning.
Ta kontakt med en av våre forhandlere, så får du et uforpliktende tilbud på det du ønsker, eller book deg inn på en uforpliktende tegnetime.
Våre erfarne kjøkkenkonsulenter hjelper deg trygt igjennom hele prosessen. Vår jobb er å presentere og rådgi ulike løsninger, materialer og farger slik at du får det som du vil. Vi tegner inn forslag til ditt nye drømmekjøkken i 3D slik at du kan se det før du bestemmer deg og bestiller. Det kan være lurt å booke deg inn på en gratis og uforpliktende tegnetime, slik at kjøkkenkonsulenten har satt av god tid til deg, eller ta direkte kontakt med en av våre forhandlere.
Alle kjøkkenene blir produsert på vår fabrikk som ligger på Strai, 6 km nord for Kristiansand. Leveringstiden er normalt fra 4-9 uker. Leveringstiden kan variere avhengig av modell, utførelse og tilvalg.
Våre kjøkkenkonsulenter hjelper deg med å velge hvitevarer fra Electrolux, AEG, Zanuzzi, Miele, Røros Metall, Eico, Bora, Norcool og Temptech.
Produsentene av hvitevarene har eget servicepersonell som er eksperter på service av deres produkter. Du kan enkelt bestille service på dine hvitevarer på www.servicebestilling.no
Ta kontakt med din forhandler der du kjøpte varen dersom du har behov for kvittering eller hjelp.
Vi har samlet informasjon om våre ganrantier og vilkår her.
Hvis du oppdager en feil på produktet ditt, og du mener at problemet dekkes av garantien, må du ta kontakt med butikken der du kjøpte produktet. Det er viktig at feil og mangler blir meldt inn så rask som mulig, og innen rimelig tid. Husk å dokumentere feilen med bilder og beskrivelse slik at vi mest mulig effektivt kan hjelpe deg. Du finner kontaktinformasjon til forhandlerne her
Mange av våre bilder er merket med (i). Ved å trykke på denne vil du få opp mer detaljer og informasjon om de ulike produktene.
Modellene Glittertind, Stetind, Falketind, Besseggen og Trollhetta leveres med integrert gripelist. I tillegg er det mulig å få andre modeller med push-løsning istedenfor håndtak.
Vi har en rekke flotte og praktiske løsninger for innredning av skuffer. Vi har samlet informasjon om dette i vår Tilbehørsfolder for skuffer. Vi anbefaler også en tur innom din nærmeste forhandler for å se produktene.
Alle våre forhandlere har samarbeid med montørselskaper som kan montere våre produkter. Kontakt din nærmeste forhandler for informasjon og priser.
Alle våre forhandlere samarbeider med erfarne og dyktige montører. Vi anbefaler at det er kjøkkenkyndige fagfolk som står for monteringen slik at monteringen blir utført i henhold til våre spesifikasjoner slik at våre garantibestemmelser er gjeldende. Velger du å bruke egne håndverkere eller montere selv er det viktig å følge monteringsveiledningen som følger med kjøkkenet.